Bilim ve onun ürünü olan teknolojiyi üretmeyen toplumlar, bağımsızlıklarını, dolayısıyla mutluluklarını yitirirler...

16 Ocak 2017 Pazartesi

SAMSUNG

     Merhabalar sevgili okurlarım. Öncelikle bu makalemi kesinlikle Samsung firmasını kötülemek için yazmıyorum bu böyle biline. Gel gelelim benim eleştireceğim konuya. Ben 23 yaşındayım ve aşırı derecede teknolojiye merakım var. Telefon olsun, tablet olsun, bilgisayar olsun aklınıza teknolojik olarak ne gelirse işte. 23 yaşındayım demiştim bunu söylememin sebebi ise bu yaşıma kadar onlarca belkide yüzlerce telefon kullandığımı söyleyebilirim.

   Kullandığım telefonlar; Samsung, Nokia, Iphone, Htc, Windows Phone v.s neredeyse bütün telefonları kullandım diyebilirim. Benim burada söylemek istediğim şey dünya devi olan bir markanın kendi ürettiği telefonlar üzerinde biraz daha titiz durması ve aynı zamanda tutumlu davranması. Yani benim burada söylemek istediğim şey Samsung firmasının bir an önce biraz değişime yönelmesi. Gerek tasarım olsun gerek yazılımsal osun. Mesela benim düşüncem arayüzünün değişmesi şart çünkü aşrı derecede yavaş çalışan bir touchwiz arayüzünü kullanmakta. İlk aldığınızda bir sıkıntı görmezsiniz belki ama inanın ilerleyen zamanlarda arayüzünün yavaş olmasından dolayı bir bıkkınlık oluşacak sizde. Zaten kullananlar vardır ve eminimki hepsi benimle aynı düşünce içerisindeler.
     Bir örnek vermek istiyorum yaklaşık 3 ay öncesine kadar HTC kullanıcısıydım. Teknik olarak pek fazla bir özellik sunmayan bir telefondu. Fakat yazılım ve donanımdan bir hayli yoksun olan bir telefon nasıl olurda arayüz açısından insanları etkileyecek ve tatmin edecek performanslar sunabilir?
Soruyorum size nasıl? Demekki burada çıkarıcağımız  tek  bir anlam kalıyor."ihmal"
    Peki Dünya Devi olan Samsung'un müşterisini ihmal edeceği göz önünde bulundurulur mu? Tabikide hayır. Eminimki Samsung bir dünya deviyse bunları göz önünde bulundurarak çözüm uğraşlarına başlayacaktır ve çözüme ulaşacaktır. Zaten son çıkardığı telefonlar ile bunu göz önüne seriyor. Sade bir eksik var çözülmesi gereken; "ARAYÜZ"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder